joi, 18 ianuarie 2007

My Dying Bride in Romania!



Cu acest post, inaugurez o noua categorie, cea a stirilor off topic, nebazate pe evenimente cu marca Dies Irae.
Am remarcat, consultand site-ul oficial al trupei, sosirea celor mai buni doomeri britanici, pe data de 14 iulie, in Romania, la festivalul ARTMANIA de la Sibiu.
Intrebarea mea este: de ce nu este anuntat inca oficial acest concert pe niciunul din site-urile ce promoveaza metalul? Am vazut niste informatii razlete pe un forum, atat, dar nimic oficial.
Probabil ca in curand...
Ce ma bucura e ca in sfarsit ii voi vedea si pe ei la lucru in Romania

6 comments:

CRISTI ROMAN ianuarie 18, 2007  

Eu i-am vazut live in 2005, la Pepsi Sziget, la Budapesta. Supertari, daca vor avea si sunt bun, va fi tare. Poate anul asta ajungem si noi la Sibiu.

DIES IRAE ianuarie 18, 2007  

Cu ocazia asta, sa vedem si noi Sibiul...poate si sa cantam acolo

claudia ianuarie 18, 2007  

wow..cea mai buna veste pe anu' asta....abia astept sa-i revad! Au fost superbi la Metal Camp asta-vara

Sorin Stoian ianuarie 18, 2007  

Si eu d-abia ii astept! super trupa...

Anonim ianuarie 18, 2007  

Tare fraaaaaaaaaateeeeeeeeeee!

Anonim ianuarie 19, 2007  

Pentru ca in general siteurile care promoveaza metalul se bazeaza pe press releases and email tips (gen blabbermouth). Daca apare acolo e preluat automat de ~50 siteuri

Recent Posts

DESPRE NOI

Dies Irae s-a nascut în noiembrie 1995, la Bucuresti. Dies Irae continuă si cântă astăzi tot aceeasi muzică extrema si după 13 ani de la înfiintare compune, scoate videoclipuri si editează noi melodii, cum este albumul ce va apărea în curând.

  © Blogger template 'The Comic Series' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP